Служба автомобільних доріг
у Сумській області

» Прес-центр » новини » БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ – У ПРІОРИТЕТІ

БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ – У ПРІОРИТЕТІ

Завершені роботи по ремонту автомобільної дороги Р-46 Харків-Охтирка, яка є частиною транспортного сполучення Суми-Харків, що з’єднує два обласних центра. Транспортне направлення Суми-Харків є одним з основних у Сумській області з найбільшою інтенсивністю руху транспортних засобів.

Протяжність автомобільної дороги по Сумській області, що проходить Охтирським та В.Писарівським районами, з км 89+ 304 до км 111+429 і складає – 22, 1  км. На автодорозі розташовано 13 водопропускних труб та 2 малих моста.

До початку робіт по всій протяжності існували великі ділянки пучиноутворення,  колійність, напливи, суцільні сітки тріщин та аварійна ямковість.

Замовником робіт є Служба автомобільних доріг у Сумській області. Технологією виконання робіт було передбачене підсилення дорожнього одягу основою з піщано-щебеневої суміші, обробленої цементом, 15-17 см, влаштування нижнього шару покриття з крупнозернистого асфальтобетону – 8-10 см та влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикового покриття– 5 см.

Ремонтні роботи здійснювалися за рахунок державного бюджету за бюджетною програмою 3111150 "Покращення стану автомобільної дороги Харків - Охтирка" у Сумській області.

 

Роботи по влаштуванню дорожнього одягу та укріпленню узбіч вже виконані, облаштований майданчик для контролю перевезень великовагових транспортних засобів. По всій протяжності відремонтованої дороги нанесена дорожня розмітка, частково за технологією холодного пластику. Холодний пластик  - це інноваційний матеріал, що  володіє унікальними зносостійкими властивостями.  Використання холодного пластику для розмітки забезпечує хорошу видимість, підвищує безпеку руху, створює функціональне і естетично-привабливе покриття, продовжує терміни використання розмітки.   В результаті  його нанесення  утворюється структурна поверхня, що забезпечує  хороше зчеплення шин з дорогою, оскільки товщина нанесення полімерного шару створює певний рельєф, що в свою чергу дозволяє створювати не тільки візуальний, але і шумовий ефект .

Нанесено 39,9 кв. м шумових смуг, позначено і облаштовано 9 пішохідних переходів

Встановлено 389 дорожніх знаків , 0,89 км бар'єрного металевого огородження. Облаштовані автопавільйони.